Eşti aici

Ajutor
 

10 Decembrie 2015

Informații stoc

Pe pagina fiecărui produs veți găsi informații cu privire la disponibilitate:

1. În stoc – produsul este disponibil;

2. Stoc epuizat – produsul nu este disponibil. În acest caz, vă putem recomanda produse similare sau puteți obține informații despre reintroducerea în stoc a produsului, folosind una dintre modalitățile de contact puse la dispoziție.

3. La comandă – produsul poate fi achiziționat la comandă. Termenul de livrare va fi comunicat telefonic.

Pentru fiecare produs aflat pe stoc, există un număr limitat de bucăți. Actualizarea stocului se realizează zilnic.

 

Se pot schimba sau anula comenzile?

Este posibilă schimbarea sau anularea la cerere a comenzilor on-line în termen de maxim 24 de ore de la efectuarea acestora, excepție făcând cazurile în care comanda a fost deja expediată. Anularea se poate face telefonic la nr. 0724 550 463.

 

Cum se procesează comenzile?

Comenzile sunt procesate în cel mai scurt timp posibil, fără a se depăși 2 zile lucrătoare de la primirea comenzii. Comenzile sunt onorate în ordinea primirii lor și exclusiv în limita stocului disponibil.

Deși disponibilitatea fiecărui titlu este verificată și actualizată zilnic pe site, există totuși posibilitatea comenzii unui titlu epuizat. În acest caz, în momentul prelucrării comenzii veți fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea parțială a comenzii.

Starea fiecărei comenzi (în curs de prelucrare, expediată), poate fi vizualizată după logare, accesând „Starea comenzilor”.

În situații speciale (perioade de vârf, vacanțe etc.), pot apărea întârzieri în operațiunile de prelucrare și livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate în weekend-uri și sărbători.
 

Când se livrează comanda mea?

Procesarea și expedierea cărților se face în maxim 8 ore lucrătoare de la confirmarea comenzii, dacă toate cărțile comandate sunt în stoc.

Timpul de livrare variază în funcție de modalitatea de livrare aleasă pentru:

Curierat rapid: maxim 2 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, cu excepția perioadelor în care sunt onorate foarte multe comenzi (ex.: de Crăciun, Paști etc.) și a situațiilor cu vreme nefavorabilă, în care pot apărea întârzieri.

Poșta Română: coletul ajunge în maxim 5 zile lucrătoare la oficiul poștal la care sunteți arondat. În mod normal, Poșta vă va anunța să vă prezentați la oficiul poștal cu buletinul de identitate pentru a ridica coletul.

De asemenea, puteți urmări statusul comenzii intrând în contul de client edituradoxologia.ro, secțiunea „Comenzi”.